fbpx

Kaip sukurti efektyvius procesus vadovaujantis kliento kelionės žemėlapiu?

Data:

08-09-2022

Laikas:

09:00

Organizatorius:

Verslo žinios

  •  Kaip nustatyti tinkamiausius procesų KPI atsižvelgiant į kliento patirtį?
  •  Kaip naudojantis kliento kelionės žemėlapiu didinti savo pardavimus ir atrasti naujas plėtros galimybes?
  •  Kaip efektyvinti procesus bei šalinti švaistymus remiantis kliento patirtimi?
Rugsėjo 8 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius
Registracija: https://akademija.vz.lt/kliento-keliones-zemelapis/registracija/

Apie mokymus:

Klientų kelionių žemėlapiai padeda identifikuoti jūsų produktų/paslaugų naudotojus ir tai, kaip jie susiduria su jūsų įmone. Kuriant šį žemėlapį galite aiškiai įvardinti rinkodaros strategijos trūkumus, procesų spragas ir netobulumus.

Mokymuose:

  • Kaip atvaizduoti kliento kelionės žemėlapį ir kokių klaidų reiktų vengti jį kuriant?
  • Kaip naudojantis kliento kelionės žemėlapiu didinti savo pardavimus bei atrasti naujas plėtros galimybes?
  • Rasite sprendimus savo verslo problemoms: kaip efektyvinti procesus bei šalinti švaistymus remiantis kliento patirtimi?
  • Kaip nustatyti tinkamiausius procesų KPI atsižvelgiant į kliento patirtį?
  • Kaip kliento pasitenkinimo ir lojalumo vertinimą išnaudoti kaip savo konkurencinį potencialą?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti klausimus.

Mokymus veda:

Violeta Ališauskienė. Daugiau nei 10 metų procesų efektyvinimo srityje. Daugiau nei 5000 valandų vestų mokymųDarbas su įvairiais verslo sektoriais: distribucija, logistika, NT vystymas, gamyba, energijos tiekimas, e-komercija, viešojo administravimo paslaugos.

Dainora Maziliauskienė. Daugiau nei 7000 konsultavimo valandųDaugiau nei 3000 valandų vestų mokymųDarbas su įvairiais verslo sektoriais: mažmeninė prekyba, logistika, IS(IT), NT vystymas ir statyba, gamyba, energijos tiekimas, technikos nuoma, 3PL paslaugos, e-komercija.

Programa

 9.00–9.30 Dalyvių registracija
 9.30–11.00 Kliento kelionė
  • Kliento kelionė – ne tik marketingo, bet ir procesų valdymo ir tobulinimo įrankis
  • Kliento kelionės strategija ir tikslai
  • Klientų kelionės silpnosios ir stipriosios pusės

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks rugsėjo 8 d.) 320 Eur + PVMĮprasta kaina 400 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki liepos 31 d.

Dalintis

Naujienlaiškio prenumerata

© 2020 Klaipėda iD. Visos teisės saugomos

Sukurta:

© 2020 Klaipėda iD. Visos teisės saugomos

Sukurta:

Finansinė paskata specialistams.

Atvyk gyventi ir dirbti į Klaipėdą – gauk 2000 eurų būsto nuomai.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.​